Rekreacija za učitelje in učiteljice

Rekreacija za učitelje, učiteljice in starše z elementi borilnih veščin za potrebe samoobrambe z nabiranjem kondicije in moči, kakšen kilogramček manj. Ponujamo majhne skupine, zdravo hujšanje, za boljše počutje, z dobro družbo, po ugodni ceni, 2x tedensko, torek in četrtek od 20:30 – 22:00. 
Možnost prehajanja v drugo skupino ob drugem dnevu. 
Vabljeni, trener Brane
Osnovno obvladovanje veščine samoobrambe lahko vsakemu posamezniku omogoči preprost in varen prvi odziv na neugodno situacijo z drugo osebo. 
 
Na tečaju udeležence seznanimo z enostavnimi in uporabnimi tehnikami šole padanja, učinkovite komunikacije, ohranjanja osebnega prostora, zaščite lastnega telesa ter varno umirjanje razburjene osebe. 
 
V šoli padanja  se učimo učinkovite zaščite vitalnih delov telesa kot so glava, vrat, hrbtenica, srce in notranji organi. V primeru zdrsa oziroma padca naprej ali nazaj se učimo tehnik, ki ublažijo sile, ki delujejo na telo, kadar nas kdo odrine, spotakne in podobno.
 
Učinkovito komunikacijo dosežemo z jasnimi in glasnimi sporočili, s samozavestno držo in z zavedanjem, da bomo znali varno fizično posredovati, v kolikor se oseba nasproti nas ne bo pomirila.
 
Ohranjanje osebnega prostora ustvarimo hkrati z učinkovito komunikacijo. Gre za sočasen proces čim hitrejšega odziva na neugodno situacijo. To storimo tako, da dvignemo roki z odprtimi dlanmi in stopimo korak nazaj. Na ta način pridobimo prostor in čas za ocenitev nastale neugodne situacije, hkrati pa začasno lahko ustavimo nasprotno osebo, da ponovno premisli o svojem početju.
 
Tehnike zaščite lastnega telesa vključujejo preproste in enostavne načine izmika nepričakovanim in neugodnim fizičnim kontaktom, kadar nasprotna oseba kljub našim opozorilom ne preneha z nasiljem oziroma ga stopnjuje. Učenje tehnik vključuje uporabo moči celega lastnega telesa na način, da se lahko iz prijema izvije tudi fizično šibkejša oseba. 
 
Umirjanje nasprotne osebe z lastnim fizičnim posredovanjem pomeni zahtevnejši nivo izvajanja veščin samoobrambe. Na tečaju se naučimo preprostih tehnik, ki nasprotni osebi povzročajo neugodje, to pa lahko nadzorovano stopnjujemo v bolečino s ciljem, da oseba preneha z fizično nasilnim vedenjem.
 
Športni pozdrav,
Viktorija Pečnikar Oblak, Judo klub Sokol, Ljubljana
Po treningih se dobro počutim, rada pridem v dobro družbo, hodim že 4 leta. 
Slavica, profesorica
Na treningih se dobro počutim, bolje spim ponoči, na ta način odpravljam stres, se razgibam in nabiram kondicijo.
Judoistka Nataša 
Čudovito, vedno bolje, hodim zaradi hobija in športa. Hodim že tretjo leto, življenje brez tega si sploh ne znam več predstavljati. To ti preide v navado, klubska etiketa, je ene vrste socialna psihoterapija. 
Judoistka kluba Sokol 
Na treningih se počutim dobro, hodim tudi zaradi družbe. 
Judoistka D. 
Ko te v najlepših letih začne boleti hrbet, vrat (pa še kaj bi se našlo), začneš razmišljati, da bi bilo dobro, da malo potelovadiš. Če nisi navdušena nad fitnesom, aerobiko, zumbo … potem je takale rekreacija s samoobrambo in judom in polno smeha prav nalašč zate. To vem iz lastnih izkušenj, saj vztrajam že tretje leto. Je res vse fajn. Naš Brane poskrbi, da smo razgibane in, seveda, pripravljene na vse vrste prežečih nevarnosti v zunanjem svetu 🙂. Enkrat ali dvakrat na leto pa domov prinesemo še nov pas iz juda. Smo res dobra ekipa samih “vražjih žensk”.
Janja
Za več informacij nam pišite v Društvo Svet Staršev:

Dodaj odgovor

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja