NTC UČENJE, dr. Ranko Rajović

‘’Možgani so organ preživetja, ne organ pomnjenja.’’

S prijateljico se odpravljam na predavanje dr. Rankota Rajovića. Gledala sem že njegova predavanja, intervjuje, vem zakaj se gre. Nisem pa pričakovala ničesar kar je sledilo. Prijateljici sem pustila, da izbere sedeže, meni je bilo res vseeno kje sedim, za druge pa želim, da jim je udobno ob mojih vprašanjih predavateljem.

Že v drugi vrstici mojih zapiskov so se pojavila vprašanja za dr. Rankota Rajovića: Ali on piše kurikulum, delovne zvezke, učbenike in učni načrt?
Ne zdržim dolgo, ko dvignem roko, v prvi vrsti (ja, tja me je peljala), pozorno počakam na besede:’’Izvolite’’ in kar vprašam: ‘’Ali boste imeli na koncu kaj časa?’’

Med ‘’kvizko’’ igro ob kateri smo se sprostili in nasmejali, nam je pojasnil dve besedi o nevroedukaciji, nelogičnih zgodbah in dopaminu. To morate slišati tudi sami, zelo priporočam.

Z vprašanji se oglašajo tudi starši: ‘’Ampak g. Ranko, jaz razmišljam kako bi to v šole vnesla? A veste, mi bomo otroka doma tako učili, kako pa naresti, da učitelji to razumejo?’’

Počakala sem, da je g. Ranko povedal svoje strokovno mnenje, čeprav ga zaradi adrenalina nisem slišala, se obrnila in rekla: ’’Rada bi se navezala ravno na ta del, kjer starši lahko apeliramo s predlogi v šolo po 66.členu ZOFVI.’’
Ena gospa pa je za mano grozeče izrekla: ’’To ni res!’’
Moj temperament je vklopljen kot stikalo za luč sredi noči (Hej!) in vprašam: ’’Kateri del ni res?’’
Kolegica jo z roko potegne nazaj in ji ukaže: ‘’Pusti jo.’’
Par sekund čakam odgovor, ker me je res zanimalo kaj ima za povedati, vendar ji ta njena kolegica preprečuje, da bi govorila z mano. Nisem imela časa, da jo čakam, da utemelji svoje stališče, ker sem želela čimprej spregovoriti z dr. Rankotom Rajovićem.

V ohlapnem roza puloverju (taka je zdej moda) vprašam dr. Rankota, če lahko prisedem in takoj odprem temo: ‘’Pozdravljeni, sem Nataša Šram, predsednica Društva Svet Staršev, s peticijo, ki je imela 22 700 podpisov (sedaj jih ima 22 833) in tako kot sem povedala malo prej, bi vas lahko starši po 66.členu ZOFVI povabili v šole, vendar mene zanima, če vi pišete tudi kurikulume, delovne zvezke, učbenike in učni načrt?’’
Pojasnil je koliko časa vzame ‘’prevod’’ delovnega zvezka v NTC tehniko in da se bolj časovno izplača, da šola s soglasjem staršev (svet staršev) povabi NTC izvajalce, da naredijo seminarje in strokovne konference. Povem mu, da to znam, saj sem ga tudi jaz povabila v ‘’svoj’’ vrtec. Vprašal me je kateri vrtec in povedala sem mu in potem je rekel:’’A ti si tista Nataša? Poznam jaz tebe.’’ In se smejal.

Osuplo sem obstala pred veličastno osebo, zdravnikom, specialistom interne medicine, magistrom nevrofiziologije, predavateljem in očetom štirih otrok ter se spraševala zakaj NTC tehnika učenja še ni v vseh vrtcih in šolah…
saj 66. člen ZOFVI dovoljuje organizacijam vključevanje v lokalno okolje, kjer pa ga bolj natančno predstavljamo tudi v FB skupini: Svet Staršev – starši, predšolska vzgoja in šolstvo.

Se beremo v naslednjih e-novicah, kjer sem ponovno obiskala dr. Rankota Rajovića, ker sem si želela vsaj nekaj zapisati. Prvič namreč to ni bilo mogoče. Pa od dopamina.

Vabljeni tudi, da postanete člani našega društva in s tem podprete naše delovanje.

Nataša Šram
Predsednica Društva Svet Staršev

Dodaj odgovor

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja